Για να επιστραφεί το προϊόν στo πολυκατάστημα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας “Eλτα Courier” που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση 12χιλ Θεσσαλονίκης-Λαγκαδά 57200 Λαγκαδάς – Θεσσαλονίκης, Tηλ. 23940 23353.

Το πολυκατάστημα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ αναλαμβάνει μόνο τα έξοδα της πρώτης επιστροφής της παραγγελίας σας προς εμας, εφόσον η επιστροφή του δέματος πραγματοποιηθεί εντός Ελλάδας και με τις εταιρείες που συνεργαζόμαστε (Ελτά Courier). Η επαναληπτική αποστολή του προιόντος επιβαρύνει τον πελάτη με 2.50€. Σε περίπτωση ακριβότερου προϊόντος η διαφορά τιμής θα πρέπει να εξωφληθεί βάσει των επιλεγμένων τρόπων πληρωμής. Για επαναληπτική αποστολή με αντικαταβολή υπάρχει μια επιπλέον χρέωση €2,5.

Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών που αφορούν την ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ).

Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή ή έμβασμα, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά εσένα. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν η παραλαβή έχει γίνει από το φυσικό πολυκατάστημα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ.
Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω.
Μπορείς να το κάνεις, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 23940 23353
Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 21:00,
Σάββατο: 10:00 – 20:00
ή με e-mail στο: eshop@kanellopoulos.gr

Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.

Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος kanellopoulos.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους.

Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

  • Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κάτω εσώρουχα (στρινγκ, μποξεράκια, σλιπάκια κλπ). Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό μπραζίλιαν, μαγιό στρινγκ και όσα σλιπ μαγιό δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
  • Εάν δεν επιθυμείς να αποστείλεις το δέμα με courier, μπορείς να το παραδώσεις αυτοπροσώπως στο φυσικό πολυκατάστημα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ.